tisdag 11 februari 2014

Tisdag 11/2 Uppgången fortsätter

Visade sig att man sålde för tidigt igår, förutom i Telia och de kunde sett lika dant ut i alla de andra.

Riktigt stark call i OMX idag igen, men om vi stänger grönt imorgon kommer jag korta detta kalas. Ett återtest av MA200, 60 min och gapstängning 1319 vore dock ett styrketecken.

Ligger still i Securitas. Den rejäla svansen på nedsidan tycker jag kan få jobba lite mer. I övrigt har jag bara säljsignaler över hela skärmen.

Gällande OMX har vi brutit ur den kortare kanalen på ovansidan och nästa FIB motstånd är 1339.

Skrev även på twitter igår att jag ökade i Tethys som är favoriten i oljesektorn. Rapporten var i linje med vad man kunde vänta sig samt positiva besked om oljeflöde i ytterligare en brun i Oman.
Rent tekniskt finns det här en väldigt fin triangel som fullbordas kring 80 kr.

SP står i 1814 just nu. Motstånd här i form av MA200, 60 min och tidigare topp från i november. Om vi stänger under 1809 var utbrottet över 61,8 falskt enligt mig. En stängning över 1814 skulle vara mycket positivt men behöver också bekräftelse imorgon vilken jag tror kan bli svårt då vi rekylerat så snabbt uppåt på senaste.
Vi ligger även i det intervall där en eventuell högerskuldra skulle behöva bildas om den potentiella HSen skall bli verklighet. Den behöver dock tid på sig för att bli något bredare som den vänstra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar